Willkommen bei AEP Emulation Page - Emulation News

Hauptmenü
· Home / News
· News Kategorien
· News Archiv

· Mein Account
· Suche
· Forum (neu)
· Forum
· Weblinks
· Spiele Reviews
· Übersetzungen
· Impressum
· Datenschutz

Downloads
 


Forum
Mitglieder Online
Keine Mitglieder online.

You are an anonymous user. You can register for free by clicking here
Benutzername
Kennwort
 Angemeldet bleiben

Infos
· Museum
· Infocenter
· Das AEP Team
· Member Liste
· Top 25 Liste
· Glossar
· FAQ

Review of the moment

Sprache
Sprache auswählen:

DeutschEnglisch

News-Export
Holt Euch unsere News auf Eure Seite:
· RSS Newsfeed How-to
· RSS News-syndication Deutsch
· News-Banner (JPG)

Friends
· Emu-France
· progetto-SNAPS
· EmuBit.pl
· PDRoms


Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
Autor Nachricht
retroKOffline
Titel: dgVoodoo 2 v2.82  BeitragVerfasst am: 23.11.2023, 08:48 Uhr
Site Admin


Anmeldungsdatum: 04. Jul 2004
Beiträge: 11.991

Wohnort: Frankfurt a.M.
Status: Offline


dgVoodoo 2 ist ein freier Wrapper für alte Grafikschnittstellen für Windows ab Version 7.


dgVoodoo 2 is a free wrapper for old graphics API's for Windows 7 and later versions.

Zitat:
  • D3D/8/9 improvements and fixes
    • Hardware vertex buffers in D3D6/7
    • Improving the PS shader code generator to handle D3D colorkeyed textures (also fixing the D3D12 LOD-problem)
    • Overhauling the general pipeline code and the capabilities of the FF pipeline
    • Adding support for the reference device in D3D8/9 (Operation Blockade)
    • Improved DD/D3D API tracing, some bugfixes/changes and additions in the DX debug layer
    • Clipping / vertex layout / fog bugfixes (Extreme Paintbrawl 4, Max Payne, Off Road Arena)
    • D3D9 fixes (fr-054 Polar, Crush, Nitro Stunt Racing, Trackmania Sunrise Extreme)
    • Fixing the "clipped cursor" issue when exiting D3D8/9
    • Improving DDraw compatibility (Legion Gold)
    • Improving DirectShow compatibility (Project Eden)
    • Forcing texture filtering did not work properly in D3D, fixed
    • Fixing a regression bug in DDraw compression Blt (Eurofighter Typhoon)
    • Fixing a windowed Blt bug in DDraw (my own test app)
    • Fixing a regression crash in D3D12 UP Draw (Tomb Raider 5)
    • A bugfix in the cpu code generator
    • Auto mipmap-generation (changing option DirectXDisableMipmapping to DirectXMipmapping)
  • Glide fixes
    • Fixing a rendering incompatibility (Outlaws)
    • Fixing a freeze/crash bug in Glide D3D12 dynamic resolution changing
  • General improvements
    • Changing/fixing a lot of things in the source using a code analyzer
    • Doubling the tooltip appearance time in the Cpl
    • Implementing loader lock detection for all (missing) platforms (x64, arm64/ec)
    • Internal changes and code refactoring under the hood


Related links:
[ PC Emus / Virtual Machines ][ MAC Emulatoren ]

_________________
Alderaan shot first! 
 
 
 Benutzer-Profile anzeigen Website dieses Benutzers besuchen  
Antworten mit Zitat Nach oben
Beiträge vom vorherigen Thema anzeigen:     
Gehe zu:  
Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
PNphpBB2 © 
AEP Emulation Page 1998 - 2024