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JezzeOffline
Titel: bsnes v0.015  BeitragVerfasst am: 04.12.2005, 10:49 Uhr
Banned Team Member


Anmeldungsdatum: 30. Okt 2004
Beiträge: 5.751


Status: Offline

Eine neue Version des SNES Emulators bsnes wurde veröffentlicht. Das recht umfangreiche Changelog findet ihr im erweiterten Text.


A new version of the SNES emulator bsnes has been released. Read more ...


Zitat:
Changelog:


  • Added GZ / ZIP / JMA archive support [Nach, NSRT team]
  • Fixed bug in APU ADDW/SUBW opcode flags, thanks to DMV27, anomymous for info
  • Mosaic support is now (mostly) hardware accurate, thanks to TRAC for info
  • Fixed a bug in SC tilemap clipping, fixes Seiken Densetsu 3
  • Emulated pseudo-hires mode, uses a fairly poor color filter to simulate TV effect, the same one that SNES9x and Super Sleuth use
  • Rewrote the ROM loading code to be more port-friendly, and improved header detection
  • Added C4 emulation -- mostly correct. Only minor bugs remain, possibly not C4 related [Nach, byuu], also uses code from zsKnight, Overload, and anomie
  • Fixed noise channel generation for DSP, fixes Dual Orb 2 opening. Thanks to DMV27 for info
  • Fixed bug with DSP VxSRCN registers, fixes horrible sound corruption in Mortal Kombat 2/3
  • Modified DSP KON register reading to act according to anomie´s research, while still allowing Der Langrisser, etc. to play sounds correctly
  • Fixed a bug in CPU BCD math, fixes numbers in SimEarth, thanks to DMV27 for info
  • Rewrote the windows port from scratch
  • -- Added triple buffering support (buggy)
  • -- Added DirectInput (joypad) support, allows both keyboard and joypad to be mapped to the same SNES controller button. Only one controller supported for this release, will be improved shortly
  • -- Added pause key (mapped to Pause/Break)
  • -- bsnes no longer consumes CPU time when paused or when no ROM is loaded
  • -- Updated DirectDraw to 7, and added video mode configuration options to configuration file
  • -- Video modes can specify screen width+height, refresh rate, and render width+height
  • -- Added CTRL+[1-0] hotkeys for swapping video modes
  • -- Added +/- hotkeys for adjusting frameskipping rate
  • -- Added adjustable speed regulation. There are five modes, all can be adjusted inside the configuration file. CTRL+[+/-] will adjust the speed mode.
  • -- Added PPU options to toggle any BG / OAM layers with any priority, HDMA effects, and offset per tile effects
  • -- Added option to accept invalid button combinations (up+down, left+right) to joypad config menu
  • -- bsnes now properly clears the main window when unloading games
  • [code] Made destructors for base classes virtual, so the correct destructors will be called now





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multiproOffline
Titel: S.mario  BeitragVerfasst am: 05.12.2005, 19:08 Uhr
Retrohling


Anmeldungsdatum: 16. Nov 2005
Beiträge: 12


Status: Offline
Hi
Ich habe eine ps2 und suche eine emulator fürS mario wo kann ich es finden und wie soll ich es einpielen??
 
 
 
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JezzeOffline
Titel:   BeitragVerfasst am: 06.12.2005, 07:52 Uhr
Banned Team Member


Anmeldungsdatum: 30. Okt 2004
Beiträge: 5.751


Status: Offline
Diesen Thread hast du ja anscheinend schon gefunden, nur versteh ich deine dort gestellte Frage nicht. Könntest du sie noch einmal editieren und besser formulieren? Vielleicht kann ich dann darauf eingehen.

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