Willkommen bei AEP Emulation Page - Emulation News

Hauptmenü
· Home / News
· News Kategorien
· News Archiv

· Mein Account
· Suche
· Forum (neu)
· Forum
· Weblinks
· Spiele Reviews
· Übersetzungen
· Impressum
· Datenschutz

Downloads
 


Forum
Mitglieder Online
Keine Mitglieder online.

You are an anonymous user. You can register for free by clicking here
Benutzername
Kennwort
 Angemeldet bleiben

Infos
· Museum
· Infocenter
· Das AEP Team
· Member Liste
· Top 25 Liste
· Glossar
· FAQ

Review of the moment

Sprache
Sprache auswählen:

DeutschEnglisch

News-Export
Holt Euch unsere News auf Eure Seite:
· RSS Newsfeed How-to
· RSS News-syndication Deutsch
· News-Banner (JPG)

Friends
· Emu-France
· progetto-SNAPS
· EmuBit.pl
· PDRoms


Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
Autor Nachricht
retroKOffline
Titel: DS4Windows v3.3.0  BeitragVerfasst am: 17.12.2023, 12:25 Uhr
Site Admin


Anmeldungsdatum: 04. Jul 2004
Beiträge: 11.991

Wohnort: Frankfurt a.M.
Status: Offline

Mit DS4Windows ist es möglich, einen Xbox 360 Controller mit einem Dualshock 4 (oder DualSense, Switch Pro, JoyCon) Controller zu emulieren.


With DS4Windows its possible to emulate a Xbox 360 controller with a Dualshock 4 (or DualSense, Switch Pro, and JoyCon) controller.

Zitat:
  • Update project to target .NET 8 Desktop Runtime
  • Updated bundled libraries to target .NET 8
  • Added initial unit test project to solution
  • Updated use of ProfileMigration class
  • Changed how migrated XML string is grabbed from ProfileMigration class
  • Fixed issues with converting of older profiles from earlier DS4Windows versions including Jays2Kings builds
  • Force waiting for mapper routine to be over before switching profiles. Fixes BT lightbar issues primarily with DualSense
  • Unregister DataContext used to link VMs early. Purge memory early and reduce memory usage. Thanks to kurtanr for figuring out the problem
  • Loosen analog to mouse wheel mapping
  • Increased RWC for FlickStick in editor. Allow upper limit of 200
  • Changed technique for stopping mapping routine from input thread. Allows some routines to still run while profile loading is in progress
  • Make sure XmlReader instance is closed after using ProfileMigration class
  • Quick UDP server startup tweaks
  • Add missing button ids to the gyroTriggerItems. Contribution by christranq
  • DualSense LED: Swap player 4 & player 6. Contribution by RobbyCBennett


Related links:
[ PC Emus / Virtual Machines ][ MAC Emulatoren ]

_________________
Alderaan shot first! 
 
 
 Benutzer-Profile anzeigen Website dieses Benutzers besuchen  
Antworten mit Zitat Nach oben
Beiträge vom vorherigen Thema anzeigen:     
Gehe zu:  
Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
PNphpBB2 © 
AEP Emulation Page 1998 - 2024