Willkommen bei AEP Emulation Page - Emulation News

Hauptmenü
· Home / News
· News Kategorien
· News Archiv

· Mein Account
· Suche
· Forum (neu)
· Forum
· Weblinks
· Spiele Reviews
· Übersetzungen
· Impressum
· Datenschutz

Downloads
 


Forum
Mitglieder Online
Keine Mitglieder online.

You are an anonymous user. You can register for free by clicking here
Benutzername
Kennwort
 Angemeldet bleiben

Infos
· Museum
· Infocenter
· Das AEP Team
· Member Liste
· Top 25 Liste
· Glossar
· FAQ

Review of the moment

Sprache
Sprache auswählen:

DeutschEnglisch

News-Export
Holt Euch unsere News auf Eure Seite:
· RSS Newsfeed How-to
· RSS News-syndication Deutsch
· News-Banner (JPG)

Friends
· Emu-France
· progetto-SNAPS
· EmuBit.pl
· PDRoms


Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
Autor Nachricht
retroKOffline
Titel: OpenGoal 0.2.7  BeitragVerfasst am: 02.02.2024, 20:31 Uhr
Site Admin


Anmeldungsdatum: 04. Jul 2004
Beiträge: 11.991

Wohnort: Frankfurt a.M.
Status: Offline

OpenGoal ist eine quelloffene Reimplementierung der Jak & Daxter Spielengine.


OpenGoal is an open-source reimplementation of the Jak & Daxter eingine / language.

Zitat:
  • formatter: support for a few more forms and fix some bugs, update tree-sitter grammar by @xTVaser in #3317
  • lsp: handle line-endings appropriately by @xTVaser in #3318
  • j2-overlord: Fix typo by @Ziemas in #3320
  • decomp3: some engine files by @Hat-Kid in #3319
  • [jak3] Decompile gcommon by @water111 in #3321
  • [jak2] fix music player option by @ManDude in #3323
  • custom levels: cell-info and buzzer-info lumps by @Hat-Kid in #3324
  • lsp: flag unnamed variables in IR files by @xTVaser in #3325
  • [gltf] Support either u16 or float for colors by @water111 in #3322
  • [jak3] Decomp for gkernel, gkernel-h, gstate, gstring by @water111 in #3326
  • decomp3: geometry, vector, timer-h, ocean table files and game-task related enums by @Hat-Kid in #3329
  • decompiler: Extract Jak3 VAGs by @Ziemas in #3328
  • [jak3] A few early files by @water111 in #3330
  • decomp3: timer, display-h, decomp-h, file-io, pad by @Hat-Kid in #3332
  • decomp3: loader-h, capture-h, math-camera-h, math-camera, connect, gs, texture-h by @Hat-Kid in #3333
  • formatter: fix multi-line form consolidation by @xTVaser in #3336
  • custom levels: add support for symbol, type, and string lumps by @Hat-Kid in #3337
  • decomp: add a new config flag to disable var-name casts by @xTVaser in #3338
  • CI: Periodic Controller Database Update by @OpenGOALBot in #3327
  • fix custom screenshots and change screenshot directory by @ManDude in #3339
  • jak3: dump of all vu programs by @Hat-Kid in #3340
  • decomp3: font-h, display, profile, settings-h, camera-defs-h, text-h by @Hat-Kid in #3335
  • [jak3] dma, dma-bucket, dma-buffer by @water111 in #3331
  • [jak3] dma-disasm, time-of-day-h, texture-anim-h, level-h by @water111 in #3344
  • cmake: Remove -Wmissing-include-dir by @Ziemas in #3343
  • [jak3] misc. headers by @water111 in #3345
  • [jak3] decompile (but not port) texture by @water111 in #3346
  • [jak3] Drawable header decomp by @water111 in #3347
  • Rip collision based on config flag by @dallmeyer in #3348
  •  
    •  


Related links:
[ Weitere Remakes und VMs ]

_________________
Alderaan shot first! 
 
 
 Benutzer-Profile anzeigen Website dieses Benutzers besuchen  
Antworten mit Zitat Nach oben
Beiträge vom vorherigen Thema anzeigen:     
Gehe zu:  
Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
PNphpBB2 © 
AEP Emulation Page 1998 - 2024