Willkommen bei AEP Emulation Page - Emulation News

Hauptmenü
· Home / News
· News Kategorien
· News Archiv

· Mein Account
· Suche
· Forum (neu)
· Forum
· Weblinks
· Spiele Reviews
· Übersetzungen
· Impressum
· Datenschutz

Downloads
 


Forum
Mitglieder Online
Keine Mitglieder online.

You are an anonymous user. You can register for free by clicking here
Benutzername
Kennwort
 Angemeldet bleiben

Infos
· Museum
· Infocenter
· Das AEP Team
· Member Liste
· Top 25 Liste
· Glossar
· FAQ

Review of the moment

Sprache
Sprache auswählen:

DeutschEnglisch

News-Export
Holt Euch unsere News auf Eure Seite:
· RSS Newsfeed How-to
· RSS News-syndication Deutsch
· News-Banner (JPG)

Friends
· Emu-France
· progetto-SNAPS
· EmuBit.pl
· PDRoms


Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
Autor Nachricht
BjrnOffline
Titel: Arcade: MAME/MAME32 0.115u4  BeitragVerfasst am: 07.06.2007, 09:42 Uhr
Retrokenner


Anmeldungsdatum: 30. Sep 2004
Beiträge: 414

Wohnort: MS und KR
Status: Offline
MAMEDev hat 0.115u4 veröffentlicht. Ace Attacker hat jetzt Inputs und ist deshalb spielbar. Weitere Änderungen stehen im erw. Text

Zitat:

0.115u4
-------


Source Changes
--------------
Fixed a number of games to explicitly use the SN76489 now that it
behaves differently from the SN76496. [Lord Nightmare]

Fixed inputs in Ace Attacker. [Barry Gemma]

Fixed ledutil.c to work for USB keyboards again. [ahofle]

Improved colors in Safari Rally. [Zsolt Vasvari]

Fixed stobe light in Space Encounters. [Zsolt Vasvari]

Refactored the Dooyong video hardware to take advantage of tilemaps.
Also included priority fixes. [Vas Crabb]

Astro Fighter driver update: [Zsolt Vasvari]
- Added memory map/interrupt/video timings from schematics
- Hooked up SN76477 to Tomahawk 777
- Switched the two Tomahawk 777 sets. The newer version is now the
main set and the older has been renamed to tomahaw1
- General driver clean-up

Removed unused return value from MACHINE_START and SOUND_START.
[Zsolt Vasvari]

Changed save state code to not save any palette information if no
palette is used. [Zsolt Vasvari]

Simplified a number of videoram write handlers by removing extraneous
dirty checking. [Aaron Giles]

Added support for scaling graphics layouts automatically. The X and Y
scale factors are specified in the gfx_decodeinfo structures. Updated
the MCR driver to use this feature. [Aaron Giles]

Removed colortables from a number of drivers that didn´t need them.
Also converted pacman and mappy drivers to collapse the colortable
and palette. [Aaron Giles]

Removed a number of common but useless and/or frequently incorrect
comment patterns throughout the code. [Aaron Giles]



New clones added
----------------
Asuka & Asuka (World) [Corrado Tomaselli]


Related links:
[ Arcade Multi Emus ][ Arcade Single Emus ]
 
 
 
 Benutzer-Profile anzeigen  
Antworten mit Zitat Nach oben
Beiträge vom vorherigen Thema anzeigen:     
Gehe zu:  
Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
PNphpBB2 © 
AEP Emulation Page 1998 - 2024