Willkommen bei AEP Emulation Page - Emulation News

Hauptmenü
· Home / News
· News Kategorien
· News Archiv

· Mein Account
· Suche
· Forum (neu)
· Forum
· Weblinks
· Spiele Reviews
· Übersetzungen
· Impressum
· Datenschutz

Downloads
 


Forum
Mitglieder Online
Keine Mitglieder online.

You are an anonymous user. You can register for free by clicking here
Benutzername
Kennwort
 Logininfo speichern

Infos
· Museum
· Infocenter
· Das AEP Team
· Member Liste
· Top 25 Liste
· Glossar
· FAQ

Review of the moment

Sprache
Sprache auswählen:

DeutschEnglisch

News-Export
Holt Euch unsere News auf Eure Seite:
· RSS Newsfeed How-to
· RSS News-syndication Deutsch
· News-Banner (JPG)

Friends
· Emu-France
· progetto-SNAPS
· EmuBit.pl
· PDRoms


Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
Autor Nachricht
step1978Offline
Titel: Saturn: Saturnin 0.40  BeitragVerfasst am: 26.12.2005, 09:02 Uhr
News Scout


Anmeldungsdatum: 25. Jun 2005
Beiträge: 4.562

Wohnort: Berlin
Status: Offline

Saturnin ein SEGA SATURN und ST-V Emulator für Windows wurde aktualisiert.



The SEGA SATURN and ST-V Emulator Saturnin has been updated .


V0.40
- General : added command line to automatically load multiple binaries
- General : added the RAM cart (fixed to 4MB for now)
- GUI : little tweaks for some specific languages
- Debug : possibility to display cached textures in the VDP1 debug options
- Debug : possibility to see the general planes configuration in the VDP2 debug options
- ST-V : added Batman Forever
- CD-Block : periodic response is now dependant of the SMPC clock
- CD-Block : various tweaking
- CD-Block : added the drive letter to the drive list
- CD-Block : fixed the bug that made the emu loops when selecting a cd drive after any path
- CD-Block : added GetSectorInfo command
- SCSP : corrected a bug in Stef´s code (huge thanks to CyberWarriorX)
- SCSP : replaced Turbo68K by Musashi
- SCSP : sound is output through a DirectSound interface to the soundcard (multiple soundcard support)
- VDPX : added basic priorities
- VDPX : auto switch to upper resolution in case of strange display
- VDPX : full C++ handling of VDP parts rendering
- VDPX : sprites and backgrounds are filled into a list before rendering to ease priority display
- VDPX : blending bug fixed
- VDP1 : sprites with a width or heigth less than 2 pixel aren´t displayed
- VDP1 : increased the top number of commands display (fixes the missing sprites in various games)
- VDP1 : automatic reload of textures when needed (F9 should be less needed)
- VDP1 : texture cache autocleaning
- VDP1 : corrected the bug that rendered some sprites in black with only the outline correct
- VDP2 : added reduction / expansion functions
- VDP2 : added 2048 colors bitmap mode
- VDP2 : bitmaps are now displayed as sprites
- VDP2 : added bitmap caching



Related links:

[ Saturn Emus ]

 
 
 
 Benutzer-Profile anzeigen  
Antworten mit Zitat Nach oben
Beiträge vom vorherigen Thema anzeigen:     
Gehe zu:  
Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
PNphpBB2 © 
AEP Emulation Page 1998 - 2024