Willkommen bei AEP Emulation Page - Emulation News

Hauptmenü
· Home / News
· News Kategorien
· News Archiv

· Mein Account
· Suche
· Forum (neu)
· Forum
· Weblinks
· Spiele Reviews
· Übersetzungen
· Impressum
· Datenschutz

Downloads
 


Forum
Mitglieder Online
Keine Mitglieder online.

You are an anonymous user. You can register for free by clicking here
Benutzername
Kennwort
 Logininfo speichern

Infos
· Museum
· Infocenter
· Das AEP Team
· Member Liste
· Top 25 Liste
· Glossar
· FAQ

Review of the moment

Sprache
Sprache auswählen:

DeutschEnglisch

News-Export
Holt Euch unsere News auf Eure Seite:
· RSS Newsfeed How-to
· RSS News-syndication Deutsch
· News-Banner (JPG)

Friends
· Emu-France
· progetto-SNAPS
· EmuBit.pl
· PDRoms


Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
Autor Nachricht
hellboy_666Offline
Titel: 1964mod v1.4.9 (Final)  BeitragVerfasst am: 13.12.2011, 15:59 Uhr
AEP Team Member


Anmeldungsdatum: 25. Dez 2008
Beiträge: 2.630

Wohnort: Vorhof zur Hölle
Status: Offline

Eine neue Version des auf 1964 basierende Nintendo 64 Emulator 1964mod ist erschienen.


The 1964 derivate 1964mod has been updated.

Zitat:
Core Changes & Fixes:
Core:

Correct cheatcode internal rom name length to match the game name length

Initial implementation of gamename, comments and alternate title checks

flag out non-compliance ini entries

initial ini cleanup

fix critical bug on ini gamename corruption

Audio:

Plugin Changes & Fixes
MyGlide64:

Experimental Change

improve speedup by quite a bit for almost all games

use "AutoSync" in "Timing Control" for games using Zilmar Audio or 1964mod Audio - nosync

Refactor the hStatusBar and Mouse codes for fullscreen mode

Re-design the resolution layout

remove unmatch aspect resolution

add new 16:9 aspect resolutions

group resolutions by aspect ratio in combo box

your pc need to support the selected resolution to use it OR

you need to custom add the selected resolution to your pc resolution (test to ensure timing is supported)

Enhance _ChangeSize function

remove hack for DK64 and Rayman 2 for 1st screen corruption fix

minor speedup (help games running with "Read Every Frame" as default)
handle special vi_height cases for dwWidthReg=0x140

fix minor height truncation in TWINE, XG2(E), PGA(E) and PD(E - Elevator text)

rewrite dwWidthReg=0x280

fix Spider-man intro "jumping frames"

fix StarCraft and Resident Evil 2 video cutscene
1964mod Audio:

Other Changes & Fixes


Related links:
[ N64 Emus ][ N64 Infos ][ N64 Plug-Ins ]

_________________
Regeln für Forum, Chat,...
No-intro Screenshot Reloaded
 
 
 
 Benutzer-Profile anzeigen Website dieses Benutzers besuchen  
Antworten mit Zitat Nach oben
Beiträge vom vorherigen Thema anzeigen:     
Gehe zu:  
Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
PNphpBB2 © 
AEP Emulation Page 1998 - 2024