Willkommen bei AEP Emulation Page - Emulation News

Hauptmenü
· Home / News
· News Kategorien
· News Archiv

· Mein Account
· Suche
· Forum (neu)
· Forum
· Weblinks
· Spiele Reviews
· Übersetzungen
· Impressum
· Datenschutz

Downloads
 


Forum
Mitglieder Online
>pYRo 
Wir haben 532 Gäste und 1 Mitglied online

You are an anonymous user. You can register for free by clicking here
Benutzername
Kennwort
 Logininfo speichern

Infos
· Museum
· Infocenter
· Das AEP Team
· Member Liste
· Top 25 Liste
· Glossar
· FAQ

Review of the moment

Sprache
Sprache auswählen:

DeutschEnglisch

News-Export
Holt Euch unsere News auf Eure Seite:
· RSS Newsfeed How-to
· RSS News-syndication Deutsch
· News-Banner (JPG)

Friends
· Emu-France
· progetto-SNAPS
· EmuBit.pl
· PDRoms


Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
Autor Nachricht
hellboy_666Offline
Titel: 1964mod v1.5.1 Final  BeitragVerfasst am: 04.01.2012, 18:38 Uhr
AEP Team Member


Anmeldungsdatum: 25. Dez 2008
Beiträge: 2.630

Wohnort: Vorhof zur Hölle
Status: Offline

Eine neue Version des auf 1964 basierende Nintendo 64 Emulator 1964mod ist erschienen.


The 1964 derivate 1964mod has been updated.

Zitat:
Core Changes & Fixes

Core:

Implement new "Speedup" menu option

WIP - please read "1964mod_Readme.pdf" Q.2

recommend to use in conjunction with existing speed hacks

need to smoothen out audio clipping

it is NOT 60fps but should help in games with long delay

fix GoldenEye damn scene long delay (1x3 for me)

fix Perfect Dark intro video long delay (1x3 for me)

fix Quake II long delay getting in-game (1x3 for me)

fix Quake 64 long delay getting in-game (1x3 for me)

Experimental change

implement full SBCS search on valid internal name for Japanese rom

correct non-english dialog name - probably a misspelling / typo

fix bug in ProtectBlock

Plugin Changes & Fixes

MyGlide64:

  • Fix Duck Dodgers(E) regression

    Other Changes & Fixes

    Fix duplicate lang ID assignment from previous language file layout re-mapping

    Remove unused variables definition in language support data structures

    Fix missing accelerator definition for Close Rom and map into language file

    Minor fix on romlist window handling


  • Related links:
    [ N64 Emus ][ N64 Infos ][ N64 Plug-Ins ]

    _________________
    Regeln für Forum, Chat,...
    No-intro Screenshot Reloaded
     
     
     
     Benutzer-Profile anzeigen Website dieses Benutzers besuchen  
    Antworten mit Zitat Nach oben
    Beiträge vom vorherigen Thema anzeigen:     
    Gehe zu:  
    Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
    Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
    Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
    PNphpBB2 © 
    AEP Emulation Page 1998 - 2024