Willkommen bei AEP Emulation Page - Emulation News

Hauptmenü
· Home / News
· News Kategorien
· News Archiv

· Mein Account
· Suche
· Forum (neu)
· Forum
· Weblinks
· Spiele Reviews
· Übersetzungen
· Impressum
· Datenschutz

Downloads
 


Forum
Mitglieder Online
Keine Mitglieder online.

You are an anonymous user. You can register for free by clicking here
Benutzername
Kennwort
 Logininfo speichern

Infos
· Museum
· Infocenter
· Das AEP Team
· Member Liste
· Top 25 Liste
· Glossar
· FAQ

Review of the moment

Sprache
Sprache auswählen:

DeutschEnglisch

News-Export
Holt Euch unsere News auf Eure Seite:
· RSS Newsfeed How-to
· RSS News-syndication Deutsch
· News-Banner (JPG)

Friends
· Emu-France
· progetto-SNAPS
· EmuBit.pl
· PDRoms


Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
Autor Nachricht
fmsOffline
Titel: VGBA-Android 4.5 Released  BeitragVerfasst am: 07.08.2014, 15:02 Uhr
Emu Author


Anmeldungsdatum: 10. Sep 2012
Beiträge: 520


Status: Offline
Marat Fayzullin hat eine weitere Version eines GameBoy Advance Emulator VGBA-Android veröffentlicht.

Zitat:
I have been busy fixing GBA emulation bugs this week. As result, Sword of Mana, Rayman 3, and a few other popular games work flawlessly in the new VGBA-Android 4.5 released today.

As users keep asking me for compatibility with other GBA emulators, I am now now storing in-game saves in VBA-compatible .SAV files, by default. You no longer need to enable this feature in the Settings and manually rename files.

Finally, I have fixed a few native code crashes that appeared after introducing the custom screen feature. If you experienced crashes recently, they should be gone now.

  • Now saving VBA-compatible .SAV files by default.
  • Disabling windows with invalid coordinates (fixed Sword Of Mana).
  • Resetting rotation when BG size changes (fixed Rayman 3 Swamp Zone).
  • If Duel Masters doesn´t work for you, truncate it to 4MB, 8MB file is wrong.
  • Fixed After Burner in Sega Arcade Gallery (by handling illegal reads).
  • Fixed playfield and in-game saves in Crazy Taxi (no longer hangs).
  • Fixed screenshots when using custom-positioned screen.
  • Fixed crash when drawing custom-positioned screen.
  • Fixed accidental crash when drawing overlay.


Related links:
[ GBA Emus ][ GBA Infos ]
 
 
 
 Benutzer-Profile anzeigen Website dieses Benutzers besuchen  
Antworten mit Zitat Nach oben
Beiträge vom vorherigen Thema anzeigen:     
Gehe zu:  
Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
PNphpBB2 © 
AEP Emulation Page 1998 - 2024