Willkommen bei AEP Emulation Page - Emulation News

Hauptmenü
· Home / News
· News Kategorien
· News Archiv

· Mein Account
· Suche
· Forum (neu)
· Forum
· Weblinks
· Spiele Reviews
· Übersetzungen
· Impressum
· Datenschutz

Downloads
 


Forum
Mitglieder Online
Keine Mitglieder online.

You are an anonymous user. You can register for free by clicking here
Benutzername
Kennwort
 Angemeldet bleiben

Infos
· Museum
· Infocenter
· Das AEP Team
· Member Liste
· Top 25 Liste
· Glossar
· FAQ

Review of the moment

Sprache
Sprache auswählen:

DeutschEnglisch

News-Export
Holt Euch unsere News auf Eure Seite:
· RSS Newsfeed How-to
· RSS News-syndication Deutsch
· News-Banner (JPG)

Friends
· Emu-France
· progetto-SNAPS
· EmuBit.pl
· PDRoms


Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
Autor Nachricht
retroKOffline
Titel: Ryujinx v1.1.102  BeitragVerfasst am: 12.04.2022, 11:35 Uhr
Site Admin


Anmeldungsdatum: 04. Jul 2004
Beiträge: 11.991

Wohnort: Frankfurt a.M.
Status: Offline

Ryujinx ist ein experimenteller open source Nintendo Switch-Emulator von gdkchan. 


Ryujinx is an experimental open-source emulator for the Nintendo Switch from gdkchan. 

Zitat:
1.1.102 - 2022-04-10Fixed:
  • ForceDpiAware: X11 implementation.
    • Makes Ryujinx DPI aware on X11 for Linux.
1.1.101 - 2022-04-10Added:
  • New shader cache implementation.
    • Rewrites both the memory shader cache and the disk shader cache.
    • Old shaders will automatically be converted to the new format when you first boot a game with an existing shader cache.
    • Fixes a slight performance degradation that could occur over time as more shaders were cached.
    • Closing a game will now be slightly faster as the shader cache no longer needs to be recompressed (since shader caches no longer use .zip archives).
    • It is now possible to close the emulator while shaders are loading.
    • Fixes crashing due to corrupted shaders. The emulator will now rebuild the broken shaders and boot normally.
    • Bindless textures, used by Mario Party Superstars, Pokémon Brilliant Diamond/Shining Pearl, and the vast majority of UE4 games (No More Heroes 3, Shin Megami Tensei V), can now be cached by the emulator's shader cache. These games will be a lot smoother as a result.
    • Completely fixes long boot times on Pokémon BDSP after 2nd run.
    • Fixes graphical glitches in Yokai Watch 1, possibly other games.
    • Fixes a freeze in the Near Forest in Atelier Sophie 2: The Alchemist of the Mysterious Dream.
 


Related links:
[ Switch Emulatoren ]

_________________
Alderaan shot first! 
 
 
 Benutzer-Profile anzeigen Website dieses Benutzers besuchen  
Antworten mit Zitat Nach oben
Beiträge vom vorherigen Thema anzeigen:     
Gehe zu:  
Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
PNphpBB2 © 
AEP Emulation Page 1998 - 2024