Willkommen bei AEP Emulation Page - Emulation News

Hauptmenü
· Home / News
· News Kategorien
· News Archiv

· Mein Account
· Suche
· Forum (neu)
· Forum
· Weblinks
· Spiele Reviews
· Übersetzungen
· Impressum
· Datenschutz

Downloads
 


Forum
Mitglieder Online
Keine Mitglieder online.

You are an anonymous user. You can register for free by clicking here
Benutzername
Kennwort
 Angemeldet bleiben

Infos
· Museum
· Infocenter
· Das AEP Team
· Member Liste
· Top 25 Liste
· Glossar
· FAQ

Review of the moment

Sprache
Sprache auswählen:

DeutschEnglisch

News-Export
Holt Euch unsere News auf Eure Seite:
· RSS Newsfeed How-to
· RSS News-syndication Deutsch
· News-Banner (JPG)

Friends
· Emu-France
· progetto-SNAPS
· EmuBit.pl
· PDRoms


Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
Autor Nachricht
MasterPhWOffline
Titel: Yabause v0.9.2  BeitragVerfasst am: 17.12.2007, 00:32 Uhr
News Scout


Anmeldungsdatum: 06. Jul 2004
Beiträge: 1.919

Wohnort: W-Live
Status: Offline

Der Saturn-Emulator Yabause wurde für Mac OS X (noch kein Download), Linux, Dreamcast und Windows auf Version 0.9.2 aktualisiert.


The Saturn-Emulator Yabause has been updated to version 0.9.2. It is available for Mac OS X (no download yet), Linux, Dreamcast and Windows.

Zitat:
This release fixes a number of serious bugs and adds a memory search function to the Windows port. The Windows, Linux and Dreamcast ports are already up along with the source package. The Mac port should be available soon.
0.9.1 -> 0.9.2
cd block:
- Fixed a bug in periodic timing. Most movies should play correctly now.
- Other bug fixes
scsp:
- Fixed a bug that was causing reversed panning.
- Fixed a bug in SCSP slot debug stats.
sh2:
- Fixed a bug that caused Yabause to crash when fetching instructions from
some areas.
vdp2:
- Fixed undocumented plane size setting when debugging vdp2
- Special Color Calculation mode added to vdp2 debugging
opengl video core:
- Added the eight missing sprite types in Vdp1ReadPriority.
software video core:
- Fixed a bug where Polygons that used non-RGB values had the wrong
priority.
- Fixed a bug that was causing some scrolling issues.
gtk port:
- CD, sound, and video cores can now be changed without restarting the
emulator.
- Added basic support for save states.
windows port:
- Fixed compilation with MSYS.
- Changed SCSP debug dialog so it allows for individual slot saving.
- Fixed a bug when using goto address in memory editor.
- Fixed a bug where Yabause crashed when joystick was unplugged.
- Added memory search support.
- Fixed cheat dialog. Codes should show up after re-opening it.
general:
- Fixed some bugs where vdp1/vdp2 layers wouldn´t be drawn after switching
video cores.
- Fixed a bug when switching between opengl and software video cores.
- Added memory search function.


Related links:
[ Saturn Emus ]

_________________
Willst du mehr von, über oder mit mir lesen, besuche mich auf


 
 
 
 Benutzer-Profile anzeigen Website dieses Benutzers besuchen  
Antworten mit Zitat Nach oben
Beiträge vom vorherigen Thema anzeigen:     
Gehe zu:  
Alle Zeiten sind GMT + 1 Stunde
Neues Thema eröffnen   Neue Antwort erstellen  
Vorheriges Thema anzeigen Druckerfreundliche Version Einloggen, um private Nachrichten zu lesen Nächstes Thema anzeigen
PNphpBB2 © 
AEP Emulation Page 1998 - 2024